Przewijanie zapasów

Nie można bagatelizować systematycznej kontroli tego urządzenia. Zapas to nie poduszka powietrzna w samochodzie, która może być zamknięta przez wiele lat w kontenerze, a i tak zadziała. Zazwyczaj wietrzenie i przełożenie RSH wystarczy zrobić raz do roku najlepiej przed sezonem, chyba że producent danego modelu zaleca robić to częściej.

 

RATUNKOWY SYSTEM HAMUJĄCY (RSH) zwany potocznie zapasem to twoja ostatnia deska ratunku.

W przypadku podejrzenia, że paczka z zapasem została narażona na wilgoć niezwłocznie należy ją wyciągnąć i rozwiesić czasze aby nie doszło do zapleśnienia tkaniny.

Przełożenie zapasu to nie wyjęcie czaszy i włożenie z powrotem do kontenera!

System RSH należy rozłożyć w suchym miejscu przynajmniej na 12h i dopiero wtedy poskładać. Składanie zapasu wymaga wiedzy i doświadczenia, którymi dysponujemy, dzięki czemu komfort psychiczny podczas latania będzie dużo większy.

Do składania używamy stołu z powierzchnią antystatyczną, a wilgotność powietrza w pomieszczeniu nie przkracza 40%.

 

 

Aby równo ułożyć linki stworzyliśmy narzędzie do ich zwijania.

 

 

 


PRZEKŁADANIE ZAPASÓW (RSH)

dokładne sprawdzenie zapasu (uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, ślady pleśni)

wietrzenie RSH przed ponownym ułożeniem

złożenie spadochronu wg instrukcji i zaleceń producenta

wystawienie Karty Zapasu z wpisem o dopuszczeniu

montaż w uprzęży

czas wykonania usługi do 3 dni roboczych

RSH STANDARDOWY OKRĄGŁY

70 zł


RSH TANDEM OKRĄGŁY

90 zł


RSH STEROWANY

100 zł